Livrarea produselor se face oriunde in tara, prin intermediul partenerilor nostri, ce ofera servicii de curierat rapid.

Ne rezervam dreptul de a efectua onorarea comenzilor doar dupa contactarea clientilor si confirmarea disponibilitatii produselor in stocul propriul sau in stocul furnizorilor.

Livrarea bunurilor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei si se va accepta doar o singura adresa de livrare pentru fiecare comanda. In situatia in care vreunul dintre produsele dorite nu se regaseste in stoc, Clientul va fi informat de indata despre acest lucru.

  • Standard

Plicuri < 0.50kg – 14 lei

Colete(max. 30 kg), primul kg – 15 lei (+1.60 lei la fiecare kg aditional)

  • Transport rutier de marfa

Colete(peste 30 kg) – Standard(+4 lei fiecare kg aditional)

Livrare in adara retelei Fan Courier – 0.95/km suplimentar de la cea mai apropiata filiala Fan si pana in localitatea de destiantie intr-un singur sens

  • Fanbox

Colete(0-30kg) – 13 lei

Ramburs Fanbox – pentru rambursurile achitate cu cardul se va adauga o taxa de 0.9% din valoarea rambursului

Livrarea in afara retelei Fan Courier – 0.95 lei/ km suplimentar de la cea mai apropiata filiala Fan sip ana in localitatea de destinatie intr-un singur sens.

Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul www.all4ambalaje.ro se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat, intre 1-3 zile de la confirmarea si expedierea comenzii prin curier.

Termenul de livrare este in functie de destinatia fiecarui colet si momentul lansarii comenzilor.

Pentru livrarea produselor pe palet, acestea sunt manipulate si livrate de Raben.

  • tarife personalizate, in functie de specificul transporturilor dvs;
  • livrare in 24/48 de ore de la colectare  (fara taxe suplimentare);
  • livrare in orice localitate din Romania (resedinta de judet, oras, comuna sau sat), fara costuri aditionale pentru zonele limitrofe;

Livrarea coletului se face la adresa mentionata de client in momentul plasarii comenzii. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni, dupa ce va fi reluata legatura cu acesta. In cazul in care livrarea nu se poate face nici a doua oara, comanda va fi anulata automat, iar coletul va fi returnat la sediu. In cazul in care clientul doreste sa reia aceeasi comanda, va fi nevoit sa suporte costul integral al livrarii, indiferent de valoarea produselor cumparate.

Clientul poate sa ceara oricand o copie a facturii fiscale, care va fi trimisa pe adresa de e-mail a clientului.

Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat, iar coletul se poate deschide doar dupa achitarea rambursului. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare.

ALL4AMBALAJE DISTRIBUTION S.R.L. si rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate si confirmate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de ALL4AMBALAJE DISTRIBUTION S.R.L. care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Bunurile  livrate de www. all4ambalaje.ro sunt conforme cu specificatiile de pe site.

Politica de retur

Pot sa returnez produsele comandate?

Daca achizitia a fost facuta de un client persoana fizica atunci produsul poate fi returnat in 14 zile calendaristice de la momentul livrarii. Daca doresti sa initiezi procesul de retur trebuie sa ne informezi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, printr-o cerere de retur transmisa la adresa de email info@all4ambalaje.com

Daca achizitia a fost facuta de un client persoana juridica atunci produsul poate fi returnat in 7 zile calendaristice de la momentul livrarii doar daca acesta prezinta deficiente calitative sau a fost livrat gresit de catre furnizor. Daca doriesti sa initiezi procesul de retur trebuie sa ne informezi cu privire la intentia ta, printr-o cerere de retur transmisa la adresa de email info@all4ambalaje.com

Dupa primirea acceptului pentru retur trebuie sa expediati produsele prin curier la adresa „Haica Sava nr.8 ARAD”, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile pentru clientii persoane fizice, sau maximum 7 zile pentru clientii persoane juridice, de la data livrarii produselor. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi, inainte de expirarea perioadei de retur. Costul returnarii produselor va fi suportat integral de client.

Conform ART.14 din OUG 34/2014, costurile aferente livrarii produselor returnate catre ALL4AMBALAJE DISTRIBUTION S.R.L.  va revin dumneavoastra in totalitate.

Conditii:

  1. Toate produsele care au fost expediate initial la nivel de bax nu pot fi returnate ulterior la nivel de set (fractie de bax)
  2. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite.
  3. Din motive de protecție a sănătății clienților, produsele comercializate de noi nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate doar de catre titularul facturii fiscale.

Pentru RETURUL produselor comandate gresit de clientii persoane juridice si acceptate ca retur de catre furnizor se aplica o taxa de 10% din valoarea acestora, reprezentand cheltuieli de manipulare si aprovizionare.

Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului prin transfer in cont bancar sau prin rambursarea in contul de card.

Suma aferenta returului va fi platita de ALL4AMBALAJE in termen de cel mult 30 zile de la momentul cand clientul a transmis cererea de retur a unui produs. Termenul se poate prelungi daca produsul care a fost returnat prin curier nu a ajuns in timp util in depozitul nostru.